Thursday, February 24, 2011

Hehehe -.-


25/2/2011
Dah lama aku tak update blog pagi-pagi en. Heeee, sumpah takde masa. Ops, haha, Tetiba takde masa, Ape je yang aku buat en, Hihihi, Padahal takde mood nak update blog. Haha, Bukan nya sbb xde masa. Huhu, Tau la aku nie nak buat apa2 mengikut ht aku. hehehe. Semua benda aku buat ikut rentak ht aku, Kalau ht aku kata, Takk, Tak lah jadinya, Kalau ye, Ye lah jadinya. Senang je aku nie. Hehehe =.=

So skrg nak update baru pagi nie, Hehehe, Just nak ckp kat sini, Yang aku pagi2 cmni dah tentu2 lah tengah kerja enn, Apa lagi, Tengah takde kerja nie, On lah blog. Nak on fb tak bolehh, Tak boleh bukak lah apa lah, Biasa lah front desk kan, Mcm2 undang2 nyaa. huhu, Tkpe, Janji aku dpt bukak blog, Jenguk2 sama ada sihat ke tak blog aku nie. Huhuhu :')
Btw, Aku just nak bgtau korang, Yang aku sihat, And takde ape2 yang lain dengan aku, Aku ok dengan life aku, Cuma ada perbezaan nya bila perangai lama dah mula balek, hehe bukan apa, just nak fun2 je. kejap je nie.
Nnt benti lah, Cayelah, Nak tau apa perangai lama tu ke? haha, Tak payah la. Kalau aku ckp cmtu, Faham2 je la. Hehehe. so far keadaan aku ok skrg, Hehe da takde nak kecewa2 dah. eheheh. Best je ce cite ce cite kat sini ennn. Takde lah nak happy sgt, Tapi, Aku memang dah okay lah tu je :') Thanks kat korang gak sbb bg aku semangat utk terus hidup.

And and, Tolong bg aku lelaki yang betul-betul pasnie. Hahahah :')

No comments:

Post a Comment