Saturday, February 19, 2011

jarak jauh yang sebenarnya cinta

Alhamdullillah dengan izin Allah akhirnya segalanya selesai dengan sempurna. Keterangan yang aku dengar semalam semua nya membuat kan aku lega dan rasa tenang walaupun kami tidak bersatu kembali, Alhamdullillah, Janji dia untuk bersama satu hari kelak aku harap kan dia tunaikan. Dia memerlukan masa untuk berubah dan menjauhkan diri dari semua nya untuk memberi perhatian pada aku. Alhamdullillah lagi sekali kerana kau tunjuk kan aku cinta ku yang sebenar walaupun di mana ia berada. Dia mengakui bahawa aku lah cinta mati nya sehingga bila-bila. Ini lah yang dikatakan cinta, Andai kata takdir menentukan bukan jodoh kita, Aku harapkan kau bahagia disisi orang yang kau sayang dan di sisi yang maha esa. Sayangnya aku pada kau dan cinta nya aku pada kau hanya Allah yang tahu. Terima kasih juga untuk semua orang yang banyak mmberi dorongan untuk hubungan kami selama ini, Kami hanya berserah pada yang lebih berkuasa selepas ini, Insyaallah ada rezki, ada jodoh, dah sampai serunya, Nikah lah kami.

Thanks to him because give me a big of love kissed and hold each other thus also give me the explaination and far away me from the pain. Everything is depends to the mighty :)

-Aty.J

No comments:

Post a Comment