Tuesday, February 15, 2011

separuh hidup saya


MUJAHID HISBULLAH

dia pendek, tp dia abg saya
dia hot-tempered, tp susah dia nak hot dengan saya
percaya tak kami dah lebih kurang 7 tahun?
dia jd abg saya dr zaman saya berseragam putih biru dan 
bersandang beg di belakang :D
hehehe :D

Terima Kasih jaid!
Bila aku susah kau yang selalu tolong ak.
aku selalu mintak kau topap kan jaid?
hehe, tak berniat apepun,
just mintak tolong.
kalau aku tak dpt tolong kau sekarang.
kau tuntut berkat kau tolong aku kt sana nnt ehh.
seriously dia tak penah berkira dengan ak.
dr dulu smpai sekarang.
bak kata dia,
 dia tak penah kisah, duet boleh cr
tp nak cr org yang cm aku susah.
apa yang istimewanya aku nie?
haha. terima kasih atas jasamu.
jasamu ku kenang sampai bila-bila

Yang penting,
Aku kawen nnt kau mesti ada.
macam mana busy pun kau
aku nak kau ada.
tak kira!
Kalau aku buat 3 hari,
3 hari tu aku nak kau ada
aku sediakan tempat tidur khas untuk kau
kau antara VVIP masa tu :))

Anyhow, Aku sayang kau abang! 
:)





No comments:

Post a Comment