Tuesday, February 15, 2011

range of learning

First thanks to Allah, Parents and Friends. Lepas 3 bulan aku takda kerja duduk rumah asyik kena marah, makan tidur makan tidur sampai badan dah besar mcm nie. Satu pagi, Ibu aku masuk bilik sebelum pergi kerja, bising dekat aku padahal masa tu aku tengah tidur. Bising punya bising, aku geram sangat, aku bangun. Tau dia bising sbb apa? Sbb aku tak kerja. haha. Aku bangun pergi jalan-jalan kat rumah-rumah kedai yang berhampiran dengan rumah aku kat sini. Jalan punya jalan. Jumpa satu Office besar kat corner lot rumah-rumah kedai tu. Dengan berani nya masuk and tanya "ada vacancy tak?" ahaha. Rezeki kan, bangun pagi-pagi. maklumlah sebelum ni mana penah nak bangun pagi. haha. Lepas je aku tanya cmtu, ada satu lelaki kurus tinggi, bermisai mcm Datuk K panggil aku naik atas ajak interview. haha. Siapa tu? Tulah boss aku sebenarnya. Dia human resources manager. Aku naik lah atas. interview punya interview. mcm-mcm dia tanya. Memang rezeki, Esok tu dia suruh start kerja dah dan dia letakkan aku di bahagian administration sbg receptionist. Alhamdullillah, Rezeki kan? hehe. Aku mula bekerja 1 disember 2010 under ROADCARE (M) SDN BHD sampai lah harini. Anyhow Thanks to Protasco Berhad :)





Yes Kak nany and kak sue,
OFFICE MATE :)


Themm :)
:)
In the office

No comments:

Post a Comment