Wednesday, February 16, 2011

A new life

Yes!!
Aku dah bebas dr segala bencana dan mala petaka
sekarang aku nak mula hidup baru aku dengan cara dan sikap yang baru
Terima kasih, Ibu, kawan-kawan dan sahabat-sahabat handai
Apa pun yang jadi selepas nie aku akan terima dengan ht yang terbuka
Aty yang dulu tak semuanya ada sekarang
Banyak yang akan berubah
Hehehe, Percayalah, Korang akan lebih bahagia dengan aku lepas nie.
Kawan ada lah segalanya :)
So lebih baik kawan je dengan aku.

Damn!
Aku dah bosan dengan soalan nie,
Pergi sana, Pergi sini, Semua tanya,
Bila nak kawennnn!
Haish, Soalan tu memang senang keluar dr mulut org kan?
Tapi cubalah bg duet untuk aku kawen tu sikit,
Baru tanya. kan?
Bukan senang nak kawen nie, 
Kena cr lelaki yang betul-betul nak hidup dengan kita,
Kena pastikan dia boleh bimbing kita dengan anak-anak kelak
Itu mesti bersedia kerana itu lah salah satu matlamat untuk hidup berkeluarga
Tp diorang tak faham?
Diorang cuma rasa benda nie senang.
Zaman dulu-dulu lain lah, mak pilih je terus kawen.
Sekarang nak mak pilih jugak ke? Memang tak lah kan.
Haha. Geli je.
Huhuhu :PP
Kepada orang-orang yang tak sabar-sabar nak tengok aku kawen tu:
Harap-harap lah bersabar, Ada rezeki, Ada jodoh, Kawen lah saya,
Doakan supaya saya dijodohkan dengan orang yang betul-betul cintakan saya :)

Everybody wants to be a perfect to her/his partner. 
And they also wants the better for theirself.
Goodluck :)

No comments:

Post a Comment